41 Hours
Manipuluj czasem i przestrzenią w pierwszoosobowej strzelance, która łączy współczesną broń z zaawansowaną technologią! Wciel się w Ethana, pracoholika i naukowca, a także walecznego kombatanta, który poszukuje swojej dawno zaginionej żony. 41 Hours to kinowa strzelanka pierwszoosobowa napędzana intensywnymi strzelaninami i zaawansowaną, często kosmiczną technologią. Wraz z tajemniczą kobietą, która wydaje się mieć nadludzkie moce, Ethan wspomoże się podczas swojej misji konwencjonalnym uzbrojeniem, jednocześnie ucząc się manipulacji czasem, zaawansowanych technik kamuflażu, korzystania z portali do teleportacji oraz telekinezy, aby stawić czoło paramilitarnym siłom, które staną mu na drodze. Poznaj złożoną fabułę 41 Hours w głosowych dialogach, ilustrowanych przerywnikach filmowych i strategicznych scenariuszach walki w 11 zachwycających rozdziałach! Podczas swojej misji odkryjesz pozaziemskie środowiska i zmierzysz się z dającymi do myślenia zagadkami logicznymi, które wymagają czegoś więcej niż tylko przygotowania bojowego. Masz umiejętności, które pozwolą ci się dostosować, przeżyć i odkryć prawdę?