4-in-1 Award Winning Bundle
Endling - Extinction is Forever: Czy lisica zdoła utrzymać przy życiu swoje młode? Przeżyj świat spustoszony przez ludzkość oczami ostatniego lisa na Ziemi w tej ekologicznej przygodzie. Odkryj niszczycielską siłę ludzkiej rasy, która każdego dnia psuje, zanieczyszcza i eksploatuje najcenniejsze i najcenniejsze zasoby środowiska naturalnego. One Hand Clapping: One Hand Clapping to wokalna platformówka 2D. Rozwiązuj łamigłówki, śpiewając lub nucąc do mikrofonu, i przekonaj się, że Twój głos zmienia świat wokół Ciebie. Through the Darkest of Times: Nastały mroczne czasy pełne strachu i ryzyka. Ryzyka pojmania przez patrol narodowych socjalistów poszukających dysydentów publicznie sprzeciwiających się ich władzy. Ryzyka pobicia lub utraty życia z rąk niemieckich żołnierzy walczących z wrogami reżimu. Ryzyka utraty wszystkiego, w tym naszych bliskich. Tak żyjemy. Tak próbujemy przetrwać. Najmroczniejsze czasy. El Hijo - A Wild West Tale: Jako sześciolatek "El Hijo" musi zawsze wymykać się przed niebezpieczeństwami swojego świata. Gdy pokonuje swoje wyzwania, zyskuje pewność siebie i spryt, a wraz z nim więcej planów, jak pokonać swoich wrogów. Jego epicka podróż poprowadzi go przez odległy klasztor, ciężki i bezlitosny odcinek pustyni oraz przygraniczne miasto pełne zbrodni i nikczemności.