35MM
Postapokaliptyczna opowieść o dwójce podróżników, którzy wyruszają w długą podróż po pustkowiach, opuszczonych przez ludzi po pandemii. Katastrofa zniszczyła znaczną część ludności świata, infrastruktura została zniszczona, a zwykłe życie pozostało tylko we wspomnieniach. Skończyły się czasy, w których człowiek dostosowywał środowisko do siebie i teraz, aby przetrwać, będzie musiał dostosować się do zmian. Wcielasz się w postać, której droga biegnie przez opustoszałe miasteczka i miasta Rosji, rozległe pola i lasy na terenach wiejskich, a nawet przez tajną podziemną placówkę. Kim jesteśmy, skąd się wzięliśmy i dokąd zmierzamy — będziemy mieli szczęście, gdy się tego dowiemy: dopiero na końcu! Ta przygodowa opowieść pozwoli Ci bardziej szczegółowo zbadać szereg interesujących lokacji postapokaliptycznej Rosji, wypełnionych różnorodnymi przedmiotami i sekretami. Podczas podróży będziesz zbierać zapasy, żywność, baterie i broń, rozwiązywać zadania i postępować zgodnie z fabułą, która w finale ma kilka wariantów, zależnych od Twoich działań.