112th Seed
Życie zawsze znajdzie sposób! W przyszłości, gdy Ziemia staje się niezdatna do zamieszkania, a większość ludzkości wyginęła z powodu braku żywności, wciel się w rolę nasienia, które może przywrócić nadzieję! Przejdź przez ostatnie laboratoria zbudowane z myślą o hodowli roślin zdolnych do przetrwania w każdych warunkach. Rozwiązuj łamigłówki, unikaj pułapek, uprawiaj rośliny i znajdź wyjście grając w tę luźną, ale wymagającą platformówkę pixel art.