Age of Mythology: Retold – Heavenly Spear
Age of Mythology: Retold – Heavenly Spear Powstaje nowy panteon. Budzi się legenda. Obejmij dowództwo nad bogami, bohaterami i japońskimi yokai w Heavenly Spear, zupełnie nowym rozszerzeniu do Age of Mythology: Retold. Rozegraj rozległą kampanię, władaj mocami potężnych japońskich bogów i dowódź samurajami i mitycznymi yokai, aby odnieść zwycięstwo. Droga od rolniczki do bohaterki Heavenly Spear opowiada o Yasuko, spokojnej córce rolnika, której los zmienia się, gdy odkrywa magiczną włócznię ukrytą na wsi. Gdy wojna zbliża się wielkimi krokami, a chaos rozprzestrzenia się po całej krainie, Yasuko nagle trafia do świata bogów, potworów i ambicji śmiertelników. Pod przewodnictwem Akari, strażniczki włóczni, Yasuko musi odkryć tajemnice relikwii i nie dopuścić do tego, by wpadła w ręce Kagemasy, bezwzględnego watażki, który chce uwięzić boginię słońca Amaterasu i sam stać się bogiem. Podróż Yasuko obejmuje 12 specjalnie przygotowanych misji kampanii, z których każda jest bogata w filmową fabułę, niezapomniane postacie i rosnącą stawkę. Po drodze Yasuko zmierzy się z mitycznymi bestiami, zawrze boskie sojusze, a w końcu zmierzy się z Kagemasą w jego ostatecznej, potwornej formie, aby przywrócić równowagę na świecie. Wyjątkowy panteon Uwolnij moc 12 nowych bogów, z których każdy oferuje unikalny styl gry, boskie moce i możliwości strategiczne. Obudź grzmiące bębny Raijina, wyślij całe armie, by przeleciały przez mapę za pomocą Uderzenia wiatru Fujina, a nawet wezwij wirujący smoczy tajfun Watatsumiego, aby zniszczyć wrogów. Każdy japoński bóg ma unikalne sposoby na zdominowanie pola bitwy. Duchy, miecze i cienie Jednostki mitologiczne łączą kultowy japoński folklor z pomysłową mechaniką rozgrywki: – Kitsune: lisie duchy, które służą jako zwiadowcy i wzmacniają pobliskie jednostki, dzięki czemu są idealne do zbierania informacji i wspierania najazdów. – Shinigami: przerażający duch, którego krzyk odstrasza wrogów i który po pokonaniu odradza się w potężniejszej formie. – Tengu: skrzydlaci mistrzowie szermierki, którzy rzucają się w wir walki. Samuraje: wykwalifikowani ludzcy żołnierze, którzy stają się potężniejsi z każdym zwycięstwem. – Shinobi: doświadczeni zabójcy i sabotażyści biegli w szybkich ucieczkach. Nowe mapy, nowe strategie Walcz na sześciu nowych mapach do potyczek i gier wieloosobowych, inspirowanych świętymi górami, mglistymi lasami i mitycznymi krajobrazami z japońskich legend. Te mapy to coś więcej niż pola bitew – to żywe mitologie czekające na podbój. Niezależnie od tego, czy walczysz ze znajomymi online, czy doskonalisz stawianie budynków w potyczce solo, te nowe środowiska oferują świeże wyzwania taktyczne i strategiczną głębię.