SOMA
Nie ma łączności radiowej, kończy się żywność, a maszyny zaczynają myśleć, że są ludźmi. Podwodny ośrodek badawczy PATHOS-II poddany został niemożliwej do zniesienia izolacji, a przed tobą trudne decyzje. Co można zrobić? Co ma sens? O co pozostało walczyć? Zanurz się w świecie SOMA i staw czoła grozie skrytej głęboko pod powierzchnią oceanu. Pomiędzy zablokowanymi terminalami i tajnymi dokumentami skryta jest prawda o przyczynie chaosu. Udaj się w poszukiwanie ostatnich ocalałych i weź udział w wydarzeniach, które zadecydują o losie ośrodka. Uważaj jednak, ponieważ niebezpieczeństwo kryje się na każdym kroku - spaczeni ludzie, wynaturzone stworzenia, obłąkane maszyny oraz nieodgadniona i wszechobecna S.I. Musisz poradzić sobie z nimi wszystkimi. Pamiętaj tylko, że walka nie wchodzi w grę - przechytrzysz wrogów lub gotuj się do ucieczki.