Świnka Peppa: Światowe Przygody
Baw się w jeszcze większym świecie Świnki Peppy i dodaj do tej opowieści całą swoją rodzinę! Nowy Jork wzywa – tak samo jak Paryż, Australia, Londyn i podróż dookoła świata po innych ciekawych miejscach do zabawy! Wraz ze swoją przyjaciółką Peppą możesz robić pizzę we Włoszech, przejść się bulwarem Hollywood, popłynąć statkiem wycieczkowym i nie tylko! Czekają na ciebie nowe postacie, nowe ekscytujące zadania i niezliczone akcesoria do przebierania! Graj jako kot, kangur, koza, osioł lub co tylko wybierzesz! Przemień swoją rodzinę w postacie ze świata Świnki Peppy, zarówno siostry i braci, jak i dorosłych, by stali się częścią twojej opowieści. Zbuduj własny dom w zakątku Świnki Peppy i dekoruj go pamiątkami i innymi przedmiotami, jakie zbierzesz podczas podróży po świecie, by uczynić go wyjątkowym. Pluskaj się w szerokich wodach świata – tylko nie zapomnij o kaloszkach!