Zuo Ci Costume Set
Ten zestaw 2 dodatkowych kostiumów dla Zuo Ci będzie dostępny, gdy gracz ukończy samouczek. Uwaga! - Szczegóły dotyczące kostiumów zawartych w tym zestawie można znaleźć na oficjalnej stronie. - Istnieją inne zestawy, w których skład wchodzi ta zawartość. Uważaj, aby uniknąć powtórnego zakupu posiadanej już zawartości.