Zumba World - The Lost Marble Island
Zumba World – The Lost Marble Island łączy klasyczną akcję strzelania kulkami z interaktywną wyspiarską przygodą! Wcielisz się w zamaskowanego wojownika tiki, którego usta są pełne kolorowych kulek. Pędź przez centrum tiki z widokiem z góry – usiane ukrytymi skrzyniami ze skarbami i portalami poziomów – aby wybrać kolejne wyzwanie. Po wybraniu etapu, ustaw swojego wojownika w centrum krętych ścieżek w dżungli i rzucaj kulkami, aby dopasować trzy lub więcej identycznych kul. Wywołuj olśniewające reakcje łańcuchowe, szybko pokonuj fale i zdobywaj do trzech gwiazdek, nie pozwalając żadnej kulce wyślizgnąć się poza progi ruin. Co dziesięć poziomów wracaj do świata centrum i zapuszczaj się głębiej w jedną z czterech egzotycznych wyspiarskich krain – Świątynie Oświetlonej Plaży, Ruiny Zarośniętego Baldachimu, Parujące Wulkany i Święta Laguna Oświetlona Księżycem – każda z nowymi kolorami marmuru, krętymi, wyrzeźbionymi przez winorośl ścieżkami, ruchomymi barierami plemiennymi i coraz szybszą prędkością. Nie ma dwóch takich samych wypraw: odkryj sekretne skróty w centrum, odblokuj bonusowe minietapy i zbieraj starożytne żetony tiki, które ujawniają ukrytą historię Zaginionej Wyspy Marmurowej. Wciągająca i bogata tematycznie gra Zumba World – The Lost Marble Island zaprasza Cię do opanowania magii marmuru i zostania mistrzem tiki!