Zumba - Treasure of the Marble Sea
Zumba – Treasure of the Marble Sea rzuca Cię w szybką strzelankę kulkową osadzoną w kolorowym pirackim świecie! Pomóż swojemu bezczelnemu piratowi przetrwać szaleństwo kulek, strzelając, dopasowując i niszcząc niekończące się fale toczących się kulek. Wybierz poziom, celuj ostrożnie i strzelaj kulkami, aby tworzyć łańcuchy trzech lub więcej pasujących kolorów. Czas działa na Twoją niekorzyść — nie pozwól, aby kulki dotarły do końca ścieżki! Opanuj wybuchowe kombinacje, szybko pokonuj poziomy i zdobywaj wysokie wyniki i oceny gwiazdkowe. Odblokuj potężne ulepszenia, takie jak wybuchowe kulki, zamrożenie czasu, ponowne malowanie, zwolnione tempo i strzały zniszczenia, aby wyprzedzić szaleństwo. Każdy świat przynosi nowy motyw — plaże wyspiarskie, statki pirackie, podwodne ruiny i jaskinie skarbów — z nowymi wyzwaniami i niespodziankami co dziesięć poziomów. Łatwa gra, trudna do opanowania i niekończąca się zabawa — czy potrafisz podbić Morze Marmurowe?