Zumba - Marble Candy Rush
Zumba – Marble Candy Rush zaprasza Cię do przepysznego królestwa strzelających kulkami, którym rządzi Cukierkowy Król! Wybierz poziom, wyceluj swoją cukierkową paszczę-działo i strzelaj, aby dopasować trzy lub więcej identycznych cukierkowych kulek, zanim wypadną za cukrową bramę. Twórz wybuchowe kombinacje, szybko pokonuj fale i zdobywaj do trzech gwiazdek na poziom. Wydawaj słodkie monety między poziomami, aby odblokować pyszne ulepszenia: Słodka Burza zmiata skupiska, Zatrzymanie Czasu wstrzymuje postępy cukierków, Zamiana Kolorów zmienia Twoją kolejną kulkę w dowolny smak, Deszcz Cukru zsyła idealnie dopasowane cukierki, Pojedyncza Gałka usuwa jeden uporczywy cukierek, a Powrót Czasu cofa Twój ostatni strzał, dając Ci drugą szansę. Odkryj cztery przepyszne deserowe krainy – Gummy Grove, Wodospady Czekoladowej Fontanny, Ogrody Lizaków i Twierdzę Pałacu Cukru – każda odblokowywana co dziesięć poziomów z nowymi cukierkowymi kolorami, krętymi ścieżkami, ruchomymi przeszkodami i szybszymi prędkościami. Wciągająca i rodzinna gra Zumba – Marble Candy Rush oferuje niekończącą się, słodką zabawę dla graczy w każdym wieku.