ZooKeeper
Zostań właścicielem własnego Zoo, zarządzaj i zbuduj zoo swoich dziecięcych marzeń! Zadbaj o zwierzęta i stwórz dla nich idealne warunki do życia. Rozwijaj swoje zoo, dodawaj niezwykłe gatunki i przygotowuj niesamowite atrakcje dla zwiedzających. ZooKeeper to gra typu low poly, w której gracz wciela się w rolę właściciela zoo. Twoim głównym zadaniem jest zarządzanie zoo tak, aby stało się ono jak najbardziej popularne! Zostań najlepszym właścicielem Zoo i zbuduj najwspanialsze Zoo wszech czasów! Tworząc swoje wymarzone zoo możesz budować struktury i obiekty takie jak wybiegi przystosowane do danego gatunku zwierząt, dodatkowe atrakcje dla zwiedzających, alejki i dekoracje. Stwórz biomy dla zwierząt Zbierz niezbędne fundusze, kup zagrody dla zwierząt i zorganizuj je, aby otworzyć najlepsze zoo w regionie. Wybierz nowe obiekty dla poszczególnych biomów. Twórz biomy, które będą pasowały klimatem do rzadkich zwierząt. Dbaj o zwierzęta Utrzymanie zwierząt w dobrym zdrowiu jest bardzo ważne i od tego zależy sukces Twojego zoo. Nie zapominaj, że każde zwierzę wymaga regularnego karmienia i sprzątania wybiegu, a jeśli zachoruje, powinieneś je leczyć. Nie zapominaj o sprzątaniu zagrody dla zwierząt i dbaj o ich dobry humor poprzez zabawę! Zbuduj świetny zespół pracowników Jako lider musisz mieć świadomość, że Twoi pracownicy są dla Ciebie nie tylko wielką pomocą, ale także wielką odpowiedzialnością. Będziesz musiał nauczyć się zarządzać swoim zespołem we wszystkich sytuacjach i pamiętać o wypłacaniu wynagrodzenia na czas... Przywróć do życia dawno wymarłe gatunki i umieść je w swoim Zoo Kiedy staniesz się odnoszącym sukcesy właścicielem Zoo, nic nie powstrzyma Cię przed osiągnięciem jeszcze więcej. Nikt nigdy nie zapomni zoo, w którym można zobaczyć prehistoryczne gatunki zwierząt, a Ty możesz stać się pierwszym, który zapewni odwiedzającym tak niesamowitą okazję.