Zombie Legion (Windows)
Dowódź i kontroluj własną hordę zombie, aby pokonać przeciwników i stać się najlepszym na arenach. Zbieraj słabych ludzi i zamieniaj ich w swoją broń. Im większa armia nieumarłych, tym większe szanse na dominację.