Zombie Derby (Windows)
Umiesz prowadzić by sobie poradzić? Prawdziwi faceci mają dwie ulubione rzeczy: auta oraz bronie. Przejmij kontrole nad swoim autem i zobacz jak daleko możesz zajść zabijając zombie - oczywiście bez wychodzenia z zjedzonym mózgiem. 5 auta są dostępne w dostaniu się do finałowej twierdzy, każde z nich będące w stanie trzymać coraz więcej zapasów. Każdy pojazd jest poddatny na modyfikacje. Z 15 ulepszeniami włączjąc począwszy od zderzaków, lepszych opon, podrasowanych silników, wiekszą ilością amunicji po dodatkowe paliwo oraz nitro.