Zombie Derby: Pixel Survival (Windows)
Siądź za kółkiem i daj gaz do dechy! Oto kolejna odsłona legendarnej serii Zombie Derby! Miażdż kołami całe hordy zombie i niezliczone przeszkody w szalonej wyścigówce arcade. Przeżyj wywołaną przez nieumarłych apokalipsę w zupełnie nowy sposób. Rozwalanie zombiaków jeszcze nigdy nie było tak kolorowe, wciągające i pełne emocji. Nie pozwól, by zombiaki dobrały się do twojej mózgownicy!