Zombie Derby 2 (Windows)
Odkrywaj post-apokaliptyczny świat wypełniony po brzegi zombiakami. Prowadź wymarzone pojazdy i unikaj śmiertelnym niebezpieczeństwom czającym się tuż za rogiem! Ponownie miliony żądnych krwi zombiaków zalało cały kontynent. Tylko najdzielniejsi i najbardziej doświadczeni kierowcy będą nadal trwać, walcząc z niezliczonymi armiami nieumarłych w post-apokaliptycznych realiach. Zostań jednym z tych bohaterów i wystrzel odwracając przy tym szale świta. Czas przeskoczyć na brutalne samochody, aby oczyścić zawalone zombiakami drogi. Tak przy okazji mówiąc, dla takiego rzeźnika jak Ty, tuningowanie wypasionego wozu z pewnością będzie bułką z masłem. Ulepszalne samochody, duże spluwy i zombie...to będzie jazda bez trzymanki! Nie przepuść tej wesołej walki!