Zombie Army Trilogy
Twórcy gry Sniper Elite 3 przedstawiają mrożący krew w żyłach horror TPS i wciągającą rozgrywkę w trybie współpracy. Wśród dogasających pożarów II Wojny Światowej Hitler stawia wszystko na jedną, piekielną kartę — legion nieumarłych super-żołnierzy, którzy mają za zadanie opanować całą Europę. Walcz w pojedynkę lub dołącz do drużyny, by uratować ludzkość przed plagą zombie w tej apokaliptycznej grze TPS. Stań do walki w TRZECH imponujących kampaniach na 15 kipiących od wrażeń poziomach. Stawiaj czoło wrogom wśród napromieniowanych ruin Niemiec w pojedynkę lub walcz ramię w ramię z towarzyszami w trybie współpracy dla 2–4 graczy. Rozpraw się z całymi legionami płonących zombie, opancerzonych szkieletów, nieumarłych snajperów, ognistych demonów, Elit z piłami łańcuchowymi... a ponadto... stań twarzą w twarz z samym Führerem. Taktycznie unicestwiaj okultystyczne hordy, korzystając z broni jonowej i wybuchowych pułapek. Zobacz każdy rozprysk rozkładających się płuc i każdą kruszącą się przegniłą kość, ciesząc się powrotem słynnej rentgenowskiej kamery śmierci. Stań też oko w oko z własnym strachem w najtrudniejszej próbie: brutalny tryb Horda dla 1–4 graczy rozgrywany na 5 mrożących krew w żyłach mapach.