Zombie Army 4: MP.1940 SMG Bundle
Daj umarłym popalić dzięki nowemu pistoletowi maszynowemu, talizmanom i skórkom! Szybki, skuteczny i gorący jak diabli – MP.1940 zaskarbił sobie miano naprawdę gorącej sztuki, i to w dosłownym tego słowa znaczeniu! Ten pistolet maszynowy może się pochwalić wysoką szybkostrzelnością i zdumiewającą celnością na krótkim dystansie. Tak że łap się za niego i do boju! Pakiet broni obejmuje: – pistolet maszynowy MP.1940 – 2 talizmany (szpilkę Irminsul oraz orła ZAT) – 2 zrobione na miarę skórki broni (Ahnenerbe oraz Luftwaffe9)