Zombie Army 4: Mission 8 - Abaddon Asylum
Porzućcie nadzieję wszyscy, którzy wchodzicie do tego szpitala! Nikczemny baron Umbra został ujawniony jako przywódca sekty i ukryty w należącym do fanatyków dobrze umocnionym miejscu! Jedynym wejściem... są katakumby, przez które może nas przeprowadzić ocalała o pseudonimie Anioł. Czy ruchowi oporu uda się dotrzeć do szpitala, powstrzymać barona i położyć kres jego niegodziwości? Czy może w katakumbach zalegnie jeszcze kilka trupów? Abaddon Asylum to druga misja Return To Hell, zapadającej w pamięć trzyczęściowej kampanii Zombie Army 4: Dead War! Zobacz nowe przerażające miejsce w tej misji dla 1-4 graczy, w której czekają na ciebie straszliwi przeciwnicy, przedmioty kolekcjonerskie i nie tylko! Może i udało ci się przeżyć do tej pory, ale umarli mają to gdzieś!