Zombie Army 4: Mission 7 - Terminal Error
Może i udało ci się pokonać nieumarłego zeppelina, ale w tej największej misji kampanii Zombie Army 4 walka wciąż trwa! Tocz boje na ogromnych otwartych obszarach, by odkryć miejsce docelowe zatrważającej transmisji – tajemniczą bazę na włoskim wybrzeżu! Czy oddziałowi uda się pokrzyżować te złowieszcze plany, czy może wybrzeże pochłonie kolejną ofiarę? Terminal Error to pierwsza misja Return To Hell – straszliwej trzyczęściowej kampanii Zombie Army 4: Dead War! Zobacz nowe przerażające miejsce w tej misji dla 1-4 graczy, w której czekają na ciebie nowi przeciwnicy, przedmioty kolekcjonerskie i nie tylko! Może i udało ci się pokonać podniebną grozę, ale umarli nie umierają!