Zombie Army 4: MAB 38 SMG Bundle
Zaprojektowany dla Królewskiej Armii Włoch oraz popularny wśród jednostek elitarnych z uwagi na wysoką jakość MAB 38 stał się jedną z najskuteczniejszych broni drugiej wojny światowej. To idealny sprzęt do przebijania się przez hordy wrogów! Pakiet broni obejmuje: – pistolet maszynowy MAB 38 – dwa talizmany (rzymskie fasces oraz hełm rzymskiego centuriona) – dwie zrobione na miarę skórki broni („Royce” ze Strange Brigade oraz włoski kamuflaż)