Zombie Army 4: Grease Gun SMG Bundle
Ktoś potrzebuje elektronarzędzi? Smarownica to ulubienica Sholi – tania, fajna, szybka i precyzyjna! Przewierci każdego przeciwnika! Jaki mechanik nie chciałby takiej dziewczyny? Pakiet broni obejmuje: – pistolet maszynowy Smarownica – 2 talizmany (Brygada Ocalałych oraz klucz francuski) – 2 zrobione na miarę skórki broni (złom oraz wiertarka)