Zombie Army 4: Carbon Weapon Skins
Tak, czarne też mamy! Dzięki tym skórkom broni twoje spluwy będą czarne jak smoła*. *Skórki pasują do wszystkich broni podstawowej wersji gry, jednak są niekompatybilne z uzbrojeniem DLC.