Zombie Army 4: Armoured Giant Weapon Skins
Te spluwy wyglądają po prostu potwornie! Kup te skórki już teraz i nadaj swojej broni wygląd zachlapanych krwią kości*. *Skórki pasują do wszystkich broni podstawowej wersji gry, jednak są niekompatybilne z uzbrojeniem DLC.