Złoty pakiet postaci – FOR HONOR
Odblokuj dodatkowych bohaterów ze złotym pakietem postaci! Ten pakiet zawiera sześć dodatkowych postaci o unikalnych stylach gry: Centurion – rycerz walczący z użyciem gladiusa. Gladiator – rycerz walczący z użyciem trójzębu i puklerza. Gàidheal – wiking walczący z użyciem wielkiego miecza, claidheamh mór. Szamanka – wikinka walcząca z użyciem maczety i sztyletu. Shinobi – samuraj walczący z użyciem kusarigamy. Aramusha – samuraj walczący z użyciem dwóch katan.