Zinyak Attack Pack
Może nie jest to najprzystojniejszy władca galaktyki, ale to władca twojej galaktyki. Uhonoruj cesarza Zinyaka, przywdziewając jeden z trzech strojów Zin. Do dyspozycji masz strój żołnierza, strażnika, a nawet wspaniałą pelerynę i narośla czaszkowe samego Zinyaka.