Zgodność Wild
Dane katalogowe dotyczące strojów Wild. Umożliwią wyświetlanie każdego ze strojów Wild noszonych przez rywali.*Zawartość zgodna wyłącznie z wersją Ultra Street Fighter IV. Nie będzie działać z żadną inną grą.*Po pobraniu tej zawartości możliwe będzie tylko wyświetlanie strojów, a nie korzystanie z nich.