Zgodność — wakacje
Dane katalogowe dotyczące strojów wakacyjnych. Umożliwią wyświetlanie każdego z wakacyjnych strojów noszonych przez rywali. *Zawartość zgodna wyłącznie z wersją Ultra Street Fighter IV. Nie będzie działać z żadną inną grą. *Po pobraniu tej zawartości możliwe będzie tylko wyświetlanie strojów, a nie korzystanie z nich.