Zgodność strojów
Pobierz ten pakiet zgodności, aby uzyskać dostęp do dodatkowych strojów przeciwników z Pakietu strojów dla rywali 2014! Uwaga: Ta zawartość jest przeznaczona wyłącznie do wersji Ultra Street Fighter IV. To jest pakiet zgodności — nie masz możliwości korzystania z dodatkowych strojów.