Zgodność — Horror
Dane katalogowe dotyczące strojów w klimacie horroru. Umożliwią wyświetlanie każdego ze strojów w klimacie horroru noszonych przez rywali.*Zawartość zgodna wyłącznie z wersją Ultra Street Fighter IV. Nie będzie działać z żadną inną grą.*Po pobraniu tej zawartości możliwe będzie tylko wyświetlanie strojów, a nie korzystanie z nich.