Zestaw żetonów Vortex
Stawiaj wszystko korzystając z zestawu żetonów Vortex. Ten inspirowany fantastyczno-naukową twórczością futurystyczny zestaw żetonów z hipnotyzującymi detalami zakręci w głowie Twoim przeciwnikom. Graj z klasą używając tego idealnego dodatku we wszystkich rozgrywkach przy pokerowym stoliku.