Zestaw Zabawy!
Czas na megarozrywkę z zestawem Zabawy!, który zawiera nową broń, pojazd i strój. Siej postrach wśród wrogów, wciągając ich i wystrzeliwując z Ludziopulty Genkiego! Pociągnij za spust Wyrzutni Mięczaków, by uwolnić moc wybuchającej, kontrolującej umysły ośmiornicy! Nie zapomnij założyć stroju Zabawy!, bo któż nie chciałby wyglądać jak profesor Genki!