Zestaw z pakietami Surge
Wzmocnij swój skład za sprawą tego zestawu, w którym znajdziesz wybranych, wyróżniających się zawodników. Każdy pakiet Surge zawiera specjalne karty wydarzenia z tymczasowymi premiami i większą szansą na zdobycie najlepszych zawodników. Zawartość: ● 5 pakietów Surge ● Gwarancja karty Mistrzostwa 3: gwarantujemy, że po otwarciu 5 pakietów otrzymasz zawodnika o klasyfikacji 94 Spraw, że twój skład stanie się nie do zatrzymania i będzie pewnie zdobywał bramki!