Zestaw wojownika
Zestaw wojownika dodaje do twojej garderoby cztery stroje bojowe. Znajdziesz w nim zbroję Rycerza Steelport, bo klasyka zawsze jest stylowa, a jeśli chcesz odsłonić trochę więcej, wybierz strój Wojowniczej Księżniczki. Strój Wojownika Kabuki obudzi w tobie wewnętrznego samuraja, a strój Międzygalaktycznego Wojownika da ci wygląd nie z tej ziemi.