Zestaw warsztatowy Pariah 2
Dzięki dodatkowym opcjom personalizacji samochody z serii Pariah vel Złomiarze z Jahtry staną się postrachem dla pozostałych wyścigowców na torze. W pakiecie znajduje się nowa karoseria (do zastosowania we wszystkich pojazdach Pariah), dodatkowy zestaw felg i 3 naklejki, które można umieścić na wszystkich pojazdach Pariah.