Zestaw ulepszeń broni
Zgarnij 250 wspaniałych sztabek do podnoszenia poziomu broni, aby zyskać premie do parametrów bohatera i 5000 dusz, dzięki którym natychmiast wzmocnisz swoje oddziały lub ulepszysz sztabki. Idealny do pełnego udoskonalenia pięciu wspaniałych broni. Zyskasz możliwość ulepszenia sztabek do legendarnych, a nawet mitycznych poziomów!