Zestaw Tanyi
NIE KUPUJ, JEŚLI MASZ JUŻ KOMBAT PACK. Zestaw promocyjny. Zdobądź nową grywalną postać, Tanyę, wraz z trzema nowymi skórkami postaci z Pakietu klasycznego 1. Posiadacze zestawu "Kombat" otrzymają wcześniejszy dostęp do tej zawartości i nie powinni jej kupować oddzielnie.