Zestaw survival horroru
Zestaw Survival Horror oferuje trzy porywające horrory, które utrzymają Cię na krawędzi fotela, teraz w obniżonej cenie! Project Nightmates Case 36: Henrietta Kedward Projekt Nightmares stanowi grupę naukowców, którzy poświęcili się badaniom zjawisk paranormalnych. Z uwagi na to, że konwencjonalne środki analizy okazały się zbyt ograniczone, aby w należyty sposób dociekać natury tych nadnaturalnych zdarzeń, stworzyli oni nowy sposób prowadzenia badań. Przy użyciu opracowanego przez nich urządzenia mogą wywołać przypominający sen stan u telepatycznie uzdolnionych pacjentów i połączyć ich umysły z przeklętym lub napastliwym przedmiotem, tym samym umożliwiając odkrycie historii danego obiektu i ukrócenie zła, które ucieleśnia. Ty jesteś jednym z takich pacjentów. No Son of Mine No Son Of Mine to survival horror gra skupiająca się na walce, skradaniu się, eksploracji, rozwiązywaniu zagadek i odkrywaniu makabrycznej tajemnicy. Zwróć uwagę na otoczenie i nie panikuj. Będziesz ścigany. Będziecie terroryzowani. Żaden syn nie trzyma cię za rękę. Czy potrafisz stawić czoła nieprzewidywalnemu, śmiertelnemu i okrutnemu wrogowi i znaleźć prawdę, zanim ON znajdzie ciebie? Remorse: The List Remorse: The List to survival horror w klasycznym tego słowa znaczeniu, z otwartą rozgrywką, ekwipunkiem i walką. Poznaj przerażające, mroczne przedmieścia Hidegpuszta i dowiedz się, jakie tajemnice kryją się w sobie. Twoja jedyna wskazówka? Tajemnicza lista. Zrozum tajemniczy dokument, użyj głowy, aby rozwiązać zagadki, i użyj zarówno broni do walki wręcz, jak i dalekiego zasięgu, aby rozwiązać problemy o nieco bardziej. . . agresywnym charakterze.