Zestaw stylu Z
Poznaj wytworne życie w stylu Zimosa, dodając do swojego arsenału broń, a do garderoby strój z zestawu stylu Z. Będziesz zwracać na siebie uwagę śmiałym strojem króla ulicy zasługującym na miano "Z". Uzbrój się w bajerancką Wypasioną Strzelbę, a nie tylko wystrzeliwane pociski będą robić na wszystkich uderzające wrażenie.