Zestaw strojów Reclaimera
Ten zestaw zawiera poniższe elementy do pobrania: ■ Strój – Raven ■ Strój – Iris ■ Strój – Ash ■ Strój – Angel ■ Strój – Zanki ■ Strój – Forge ■ Strój – Blossom * Zawartość tego zestawu można znaleźć również w Cyfrowej Edycji Deluxe oraz Cyfrowej Edycji Super Deluxe gry Daemon X Machina: Titanic Scion. Uważaj, aby nie dokonać podwójnego zakupu któregoś z elementów. * Te przedmioty zmienią wygląd zewnętrzny postaci gracza. Mają jedynie działanie wizualne i nie wpływają na statystyki. * DLC będą dostępne w grze po dotarciu do odpowiednich etapów opowieści.