Zestaw strojów „Halloween”
Przyodziej Erena, Mikasę, Leviego i Armina w nowe stroje. Uwaga: Ta zawartość jest też dostępna w poprzedniej grze „A.O.T. Wings of Freedom”, której premiera odbyła się w sierpniu 2016 r. Można korzystać ze strojów kupionych w poprzedniej grze na Xbox One, jednak wówczas trzeba ponownie pobrać tę zawartość. Uwaga: Ten produkt wchodzi w skład poniższego zestawu. Uwaga na zduplikowane zakupy. -Additional Costumes 16 Piece Set ▼Instrukcja użycia Aby uzyskać dostęp do nowego stroju, należy: 1. Wybrać w menu głównym opcję „Another Mode”, a następnie właściwą postać. Aby założyć strój z pakietu „Plain Clothes Outfits”, wystarczy nacisnąć przycisk X, stojąc w pobliżu namiotu na polu. 2. Wybrać w menu głównym opcję „Story Mode”, a następnie podejść do postaci w sekcji Daily Life. Aby założyć nowy strój, wystarczy nacisnąć przycisk O, będąc w pobliżu postaci.