Zestaw startowy Sir Gwayne
Ta początkowa wiązka daje Ci możliwość wezwania rycerzy z epickiego Sir Gwayne'a. Możesz też wzmocnić swoją armię tysiącami dusz i zawiera 5 kluczy!