Zestaw Siren Learned Warrior
Czas na zupełnie nowy styl dla Vault Hunterów! Niniejszy pakiet zawiera głowę Professor of Pain oraz skórkę Dial M for Maya dla klasy Siren. Szukaj ich w menu personalizacji postaci!