Zestaw Santa 3000
Rozpędź się na pełnych obrotach z zestawem Santa 3000! Zawiera: - Specjalny stumbler Santa 3000 - Legendarna animacja Gift Giving - 15000 klejnotów Ten zestaw można kupić tylko raz na konto.