Zestaw Rocket Rodeo
Przygotuj się na dziką przygodę w stanie nieważkości z zestawem Rocket Rodeo! Zawiera: - Mityczny stumbler Rocket Rodeo - Animacja zwycięstwa Take Off! - 6250 klejnotów Ten zestaw można kupić tylko raz na konto.