Zestaw „Pustynna nomadka”
Zakosztuj nomadycznego stylu życia rodem z pustynnych planet, wykorzystując materiały niezbędne miejscowym do przetrwania, dzięki zestawowi przedmiotów kosmetycznych „Pustynna nomadka”. Pakiet zawiera przedmioty kosmetyczne dla Kay i Nixa oraz do ścigacza i statku Śmiałka.