Zestaw postaci Broettes
Ten zestaw postaci zawiera doborowy zespół przerażająco potężnych pań, które są gotowe roznieść Rökheim na strzępy! Jet, Lita, Patti i Nyx zamierzają uwolnić stare gwiazdy rocka – i nie cofną się przed niczym. W zestawie postaci Broettes otrzymasz także zestaw Hełmy grabieżców, w którym znajduje się pełno turboczadowych nakryć głowy dla Bros i Broettes o takich wdzięcznych nazwach, jak Wojownik szos, Piła tarczowa, Żądło oraz Pachołek drogowy (ponieważ, jak wiemy, wszyscy uwielbiają paradować z pachołkami na głowie!)