Zestaw pojazdów
Ten zestaw zawiera poniższe elementy do pobrania: ■Dodatkowe pojazdy - Pojazd Cruiser ■Dodatkowe pojazdy - VH8-G2500 ■Dodatkowe pojazdy - Nightmare * DLC będą dostępne w grze po dotarciu do odpowiednich etapów opowieści.