Zestaw pancerza zbieracza
Stań się najlepszym graciarzem dzięki nowemu zestawowi pancerza zbieracza. * Wygląd tego zestawu pancerza można zastosować zarówno do postaci męskich, jak i żeńskich. * Ten przedmiot zmienia wygląd postaci. Nie wpływa na statystyki i zdolności. * Ten kosmetyczny zestaw pancerza można zastosować na ekranie „Przedmioty kosmetyczne”, aby zmienić wygląd wyposażonego pancerza.