Zestaw Nyte Blayde
Idealny zestaw dla fanów Nyte Blayde'a! Możesz wyglądać jak gwiazda Nyte Blayde dzięki dokładnym replikom Ministranta i Krwawej Kanoniczki. Poczuj emocje przygód Nyte Blayde'a, siadając za kierownicą Nyteblaydemobilu. Pełnię wrażeń z przygód Nyte Blayde'a uzyskasz, pędząc po ulicach miasta motocyklem Krwawej Kanoniczki!